Wednesday, May 14, 2014

Offline Coaching bersama Nisa (SSM Family) , Nanny Ita (FJM family) ..side line, side kick semua lah! dan Cara-cara untuk join kami!

Alhamdulillah, sgt bersyukur dengan family Shaklee yang saya ada...sangat teguh dan supportive antara satu sama lain. Alhamdulillah sbb saya berjaya hadir untuk sesi offline coaching ni. Offline coaching ni kalau nak tau, ialah satu sesi untuk berkongsi maklumat, training, dan sharing session yang diadakan untuk menaikkan semangat dan menambah lagi kemantapan ahli-ahli yang hadir untuk di aplikasikan dalam business Shaklee masing-masing. Selain itu , ia dapat juga mengeratkan ukhwah sesama ahli dan membina networking. 

Banyak juga yang saya pelajari dari sini. Di sini juga, saya menjadi bertambah yakin yang semua orang mampu untuk berjaya, tambahan lagi dengan support yang ada dalam family ini. yang membuat saya lebih berbesar hati lagi ialah saya berkesempatan berjumpa dengan Master Nanny Ita saya. Selama ni hanya berpeluang untuk berinteraksi melalui telefon, whatsapp saja..kali ni LIVE!!! Pergh!! mmg macam tak percaya. 







Anda juga mahu jadi sebahagian daripada kami? Jom join kami jadi ahli shaklee...

Apa kelebihan yang anda dapat??
 Of course laa harga ahli yang sangat berbaloi tu.... selain dari tu, sekiranya anda hanya ingin jadi ahli untuk makan sendiri, konsultasi masih lagi diberi secara percuma, bila bila masa..kalau taknak order online sendiri pun, masih boleh lagi memberi daripada saya dan sekiranya points anda melebihi 150 uv pada bulan tersebut, maka tak boleh tidak , anda akan mendapat cashback di tengah bulan berikutnya...best kan????  Dan jika suatu hari nanti anda nak jadikan Shaklee ini sebagai side income anda, ketahuilah bahawasanya anda telah membuat pilihan yang betul  dengan menyertai FJM extended family ini..

Macam mana pulak caranya?Ada 2 cara...

1) Pendaftaran ahli sebanyak RM 65 dan postage RM 10,

2) Membuat pembelian sambil mengumpul uv sebanyak 200 uv, dapat harga ahli dan anda dapat free membership. (Jimat RM 65!!)
 
keahlian adalah seumur hidup...dengan syarat anda membuat pembelian sekurang-kurangnya setahun sekali....  (kalau dah jadi peminat tegar shaklee tu, takde makna nya beli sekali setahun..mesti berkali-kali punya...!! bercakap dari pengalaman...)

Jangan malu..jangan segan...... 

Saya boleh dihubungi di sini...

Afidah Kasim
ID: 1069412
Call/ whatsapp/sms : 0122751789

No comments:

Post a Comment