Tuesday, January 13, 2015

Wah!! Multivitamin kanak-kanak dah kembali!!!

Gambar hiasan 
(Sumber dari: http://www.parents.com/toddlers-preschoolers/development/behavioral/tackle-terrible-twos/)

Anak anda susah nak makan??
Memilih makan?? 
tak nak makan sayur??
macammana nak dapat nutrien dengan zat-zat untuk membesar?? Risau kan??

Ibu mana tak risau, takut anak tak cukup makan..tak cukup zat kan? Saya pun dah ada anak 2 ni pun risaunya sama jugak.. Ada masa nak makan sayur, dan ada juga anginnya tiba-tiba tak mau makan sayur pulak. haissshh..susah hati.

Tp alhamdulillah jarang laa angin kus-kus dia tak mau makan dan tak mau makan sayur tu datang. Macam saya, saya memang bagi jugak laa supplemen utk kanak-kanak ni dekat diorang. Sekarang ni saya happy jugak laa sebab Shaklee dah keluarkan semula produk multivitamin untuk kanak2 ni.. Vitalea for Children. 

Apa kelebihan Vitalea For Children ni???





Berminat?? Klik link dibawah untuk pembelian online...


Atau boleh juga menghubungi saya untuk konsultasi percuma dan pembelian mengikut keperluan dan bajet anda. 

Afidah Kasim
ID : 1069412
Call / Whatsapp/ SMS : 0122751789
*Disclaimer: These products are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease.*

No comments:

Post a Comment